Κρουαζιέρα με το Costa Magica!

Stephanie Giourga | Monday 02 September 2019
Share:

Από πέρυσι είχαμε αποφασίσει ότι φέτος θα κάναμε άλλου τύπου διακοπές, θα πηγαίναμε … κρουαζιέρα! Η περιγραφή που μας είχε κάνει η φίλη μου η Μαίρη που πήγε οικογενειακώς (2 παιδιά και πεθερικά…παρακαλώ) ήταν σίγουρα κάτι που θετικά μας επηρέασε μια και είχε περάσει πραγματικά υπέροχα!!!

Οι επιλογές της ιδανικής κρουαζιέρας για μας και όταν λέω «εμάς» εννοώ 2 γονείς με ένα παιδί 7 ετών καθώς και έναν έφηβο 17 χρονών ήταν πολλές μια και πλέον πολλά κρουαζιερόπλοια έχουν προσφορές με τα παιδιά ΔΩΡΕΑΝ.

Με την πολύτιμη βοήθεια του ταξιδιωτικού μας συμβούλου, που γνωρίζει μετά από τόσα χρόνια τι θέλουμε και πού θα περάσουμε πολύ όμορφα, τελικά διαλέξαμε την κρουαζιέρα με το Costa Magica «Αδριατική και Αιγαίο». Στην τιμή περιλαμβάνονταν το φαγητό όλη μέρα από πλούσιους μπουφέδες, καφέ (γαλλικός από μηχάνημα), τσάι, χυμοί στο πρωινό και νερό αλλά εμείς προσθέσαμε και την επιλογή all inclusive σε ποτά γιατί όπως μας είχε πει και η φίλη μας που το έζησε πριν από εμάς είχε δοκιμάσει όλα τα κοκτέιλ κατά την διάρκεια που λιαζόταν χαλαρά στα καταστρώματα δίπλα στις πισίνες, στο καζίνο το βράδυ και στα πολλά μπαρ του πλοίου. Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν είχα ενθουσιαστεί με την ιδέα της κρουαζιέρας μια και με την θάλασσα δεν τα πάω καλά (ζαλίζομαι και που σκέφτομαι την λέξη πλοίο) αλλά μην θέλοντας να χαλάσω την «καρδιά» συζύγου και παιδιών είπα το «Ναι» με σφιγμένα δόντια και κάνοντας το σταυρό μου! Τελευταία στιγμή έγινε αλλαγή στα πλάνα μας και τελικά φύγαμε μόνο εγώ και ο άντρας μου μια και τα παιδιά προτίμησαν το σπίτι κάποιων φίλων που είχαν παρέα!

Κρουαζιέρα με το Costa Magica!

Ετοιμάσαμε βαλίτσες και ένα ωραίο απόγευμα επιβιβαστήκαμε από τον Πειραιά στο Costa Magica! Η άψογη οργάνωση του πληρώματος φάνηκε από την στιγμή που μπήκαμε στο τελωνείο ακόμη, μια και είχε παντού σήμανση της Costa Cruises αλλά και ανθρώπους του πλοίου που άμεσα μας τακτοποίησαν έγγραφα και διαβατήρια. Μας πέρασαν πολλές φορές από έλεγχο (νιώθω τόση ασφάλεια όταν γίνεται αυτό!) και στην συνέχεια μας οδήγησαν στην πολύ όμορφη καμπίνα μας. Ωραίοι συνδυασμοί χρωμάτων σε κλασσική γραμμή ήταν το κύριο χαρακτηριστικό διακόσμησης της. Στους κοινόχρηστους χώρους πάλι, υπήρχε πολύ πολυτέλεια που με τίποτα δεν θύμιζε πλοίο αλλά ξενοδοχείο 5 αστέρων. Με το που φθάσαμε το πρώτο πράγμα που έπρεπε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κάνουμε ήταν να ενημερωθούμε για την ασφάλεια του πλοίου καθώς και να παραβρεθούμε στο γυμνάσιο έκτατης ανάγκης. Ήταν μια εμπειρία γνώσεων ομολογώ, δεν κράτησε πολύ και είχαμε και την ευκαιρία να δούμε ποιοι άλλοι έλληνες ανέβηκαν στο πλοίο και να γνωριστούμε, επίσης γνωρίσαμε και την Κύπρια ελληνόφωνη ξεναγό μας που θα ήταν μαζί μας στην κρουαζιέρα για ότι πιθανόν να θέλαμε. Το πλοίο ξεκίνησε και οι διακοπές μας επίσης.

Με θέα την Σαντορίνη

Με το πρόγραμμα ημέρας που καθημερινά δινόταν από το προηγούμενο βράδυ στις καμπίνες μας, ήξερες τι συμβαίνει και σε ποιο σημείο, όλη την ημέρα στο πλοίο. Τις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων, των μπαρ, τις εκδηλώσεις για τα παιδιά, για τους εφήβους, τα παιχνίδια για μεγάλους και μικρούς και γενικά πλήρη ενημέρωση για τα πάντα ώστε να διαλέξεις ότι σου αρέσει με σκοπό να μην βαρεθείς αλλά και απλά να χαλαρώσεις σε περίπτωση που δεν ήθελες να συμμετέχεις. Στην κρουαζιέρα που είχαμε διαλέξει εμείς το δρομολόγιο ήταν Πειραιάς, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ντουμπροβνικ, Βενετία, Μπάρι, Κατάκολο, Πειραιάς. Αν ήθελες μπορούσες να διαλέξεις συμμετοχή σε οργανωμένες εκδρομές που γινόντουσαν ή απλά να αποβιβαστείς και να κάνεις την βόλτα σου, να βγάλεις φωτογραφίες, να αγοράσεις αναμνηστικά και γενικά να περάσεις όμορφα. Εμείς διαλέξαμε τη δεύτερη επιλογή και μας φάνηκε πολύ εύκολη η πρόσβαση στα ιστορικά κέντρα των πόλεων που επισκεφθήκαμε. Για όσους δεν ήξεραν, το πλήρωμα είχε λεωφορεία που σε μετέφεραν και σε έφερναν πίσω με συχνά δρομολόγια κάθε 20 λεπτά και κόστος από 3,5€-10€ με επιστροφή ανάλογα τον προορισμό.

Βενετία  Ιταλία

Στην Σαντορίνη μας κατέβασαν με βάρκες, και ανεβήκαμε με τελεφερικ….πολύ ωραία εμπειρία! Στην Βενετία πήραμε την αστική συγκοινωνία που ήταν ταχύπλοο και σε μετέφερε από το σημείο που έβγαινες από το κρουαζιερόπλοιο στην πλατεία τους Αγίου Μάρκου στο κέντρο της πόλης και είχε δρομολόγια για επιστροφή κάθε 30 λεπτά. Πάρα πολύ εύκολο!

Στην Κέρκυρα που ήταν γνώριμος προορισμός, πήραμε το δωρεάν λεωφορείο που σε μετέφερε εκεί που έφευγε το αστικό λεωφορείο και σε πήγαινε στην πόλη (που είναι πάρα πολύ κοντά στο λιμάνι) και αγοράζοντας αστικό εισιτήριο ολοήμερο με 5€ πήγαμε και στο Κανόνι για φωτογραφίες στο Ποντικονήσι και γυρίσαμε στο κέντρο της πόλης για βόλτα. Ο οδηγός του λεωφορείου απίστευτα εξυπηρετικός μας έδωσε οδηγίες πολύ χρηστικές για την όμορφη βόλτα μας. Στο Ντουμπρόβνικ στην Κροατία, προτιμήσαμε την εξυπηρέτηση του shuttle bus που είχε το πλοίο για το ιστορικό κέντρο και εύκολα και γρήγορα πήγαμε στην πόλη. Στο Μπάρι κατεβήκαμε και κάναμε βόλτα, αν και η εκδρομή στο Αλμπερομπέλλο ήταν καταπληκτική από ότι μας είπαν κάποιοι νέοι μας φίλοι, που κάναμε επί του πλοίου. Στο Κατάκολο μείναμε στις πισίνες και δεν κατεβήκαμε μια και ήταν η τελευταία μέρα της κρουαζιέρας και θέλαμε να απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις παροχές του και την περιποίηση.

Κρουαζιέρα με το Costa Magica

Στα καταστρώματα με τις πισίνες και την νεροτσουλήθρα (που την τίμησαν πολύ τα άλλα παιδιά) απολαμβάναμε καθημερινά την χαλάρωση που σου προσφέρει το τζακούζι, που σε συνδυασμό με την μουσική, τα εξωτικά κοκτειλ και τον ήλιο, σου επιβεβαίωνε καθημερινά την πολύ σωστή επιλογή σου να κάνεις διακοπές σε κρουαζιέρα. Από μπουφέ σερβιριζόμασταν το πρωί και το μεσημέρι με πολλές επιλογές φαγητών, γλυκών και φρούτων. Για όσους δεν προλάβαιναν για κάποιο λόγο τις ώρες που ήταν ανοικτά ή ξαναπεινούσαν υπήρχε πίτσα και σαλάτες μέχρι αργά το βράδυ. Το δείπνο σερβιριζόταν αλά καρτ (το μενού μας το έδιναν στα ελληνικά) και με κάθε επισημότητα, όλοι ήταν με τα καλά τους και ετοιμασμένοι για βραδινή έξοδο μια και αυτό ήταν πραγματικά, αφού πριν το δείπνο σου μπορούσες να πάρεις ένα ποτό στα πιάνο μπαρ του πλοίου, να χορέψεις, μετά να φας με την ιεροτελεστία ενός πολυτελούς gourmet εστιατορίου και στην συνέχεια να πας στην ντίσκο, στο καζίνο, στα μπαρ με τζαζ ή πιάνο ή σαξόφωνο ή να συμμετέχεις σε κάποιο πάρτυ στον επάνω εξωτερικό χώρο στις πισίνες που το βράδυ ήταν στολισμένο με φωτάκια και ρομαντική διακόσμηση.

Ο καιρός σε γενικές γραμμές έφτασε μέχρι τα 6 μποφώρ αλλά δεν καταλάβαμε ούτε κούνημα ούτε τίποτα γιατί το πλοίο γλιστρούσε πάνω στην θάλασσα και με χαμηλή ταχύτητα. Το πλοίο είχε μέσα πολλά καταστήματα που κατά την διάρκεια της ημέρας για 2 ώρες έβαζαν εκπτώσεις με -70% για όσους επιθυμούσαν αγορές ή απλά ήθελαν να κάνουν βόλτα και να χαζέψουν.

Εστιατόριο

Το πλήρωμα ήταν χαμογελαστό και πάντα έτοιμο να σε εξυπηρετήσει. Μας γνώριζαν με τα ονόματά μας και βλέποντας στους υπολογιστές τι ποτό ή καφέ προτιμούσαμε μας το έλεγαν πριν το παραγγείλουμε δημιουργώντας μια οικειότητα με σκοπό το άψογο σέρβις και την χαλάρωση. Κάποια βράδια κατά την διάρκεια του δείπνου απροειδοποίητα έμπαινε μουσική και ξαφνικά έβλεπες τους σερβιτόρους να κατεβαίνουν από τις κεντρικές σκάλες και να χορεύουν ανεβάζοντας την διάθεση του κόσμου, ή να γιορτάζουν τα γενέθλια κάποιου με τούρτες και μουσική. Όλα αυτά άρεσαν πολύ στους επιβάτες!!!

Η καθαριότητα του πλοίου ήταν επίσης κάτι το πολύ ευχάριστο ακόμη και τα τζάμια που είχαν πιτσιλιστεί από την θάλασσα καθάριζαν καθημερινά γύρω γύρω, περιμετρικά του πλοίου, απ’ έξω για να βλέπεις καθαρά.

Οι παιδαγωγοί απασχολούσαν με καθημερινές δραστηριότητες τα παιδιά, υπήρχε χώρος με παιδική χαρά, μίνι κλαμπ και πολλές δραστηριότητες για εφήβους που μαζεύονταν το πρωί στις πισίνες και στην νεροτσουλήθρα και το βράδυ στην ντίσκο και στα κλαμπ.

Δελφίνια

Έζησα μια πολύ όμορφη εμπειρία όταν ένα πρωί εν πλω από Βενετία προς Μπάρι ξύπνησα κατά τις 7 και είδα στην θάλασσα κάποια δελφίνια να βουτάνε και να βγαίνουν ταξιδεύοντας μαζί με το κρουαζιερόπλοιο. Κάποιο άλλο πρωινό είδα την ανατολή στην θάλασσα και κάθε μέρα πίνοντας τον καφέ μου έβλεπα τα υπέροχα χρώματα τους ηλιοβασιλέματος εν πλω! Όμορφες εικόνες που χαράζονται στην μνήμη. Νομίζω ότι αυτές τις διακοπές μου θα τις θυμάμαι πάντα σαν μια γλυκιά ανάμνηση με ένα χαμόγελο! Ήταν μια όμορφη εμπειρία που την επόμενη φορά θα ήθελα να την μοιραστώ και με τα παιδιά μου και ίσως και με κάποιους φίλους. Πραγματικά πέρασα υπέροχα και πιστεύω ότι μόλις άνοιξε μπροστά μου ένας άλλος κόσμος διακοπών.

Ο συναρπαστικός κόσμος της…κρουαζιέρας!