Κρουαζιέρες
Επιλεγμένοι προορισμοί για Κρουαζιέρες

Ελλάδα

 
 
Αττική Ηλεία
 

Ευρώπη

 
 
Γαλλία Ισπανία Ιταλία Κροατία Μαυροβούνιο
 
 
 
 
 
Χρήσιμες πληροφορίες ακτοπλοϊκών » Συχνές ερωτήσεις ακτοπλοϊκών

Συχνές ερωτήσεις ακτοπλοϊκών

1. Μπορώ να κλείσω ηλεκτρονικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες παρέχουν την υπηρεσία προπληρωμένου εισιτηρίου (PTA). Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να κάνετε σε εμάς την κράτηση τηλεφωνικά ή μέσα από τη σελίδα μας και χωρίς καμία χρέωση να παραλάβετε τα εισιτήρια σας στα γραφεία των εταιριών στο λιμάνι αναχώρησής σας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ο αριθμός κράτησης, τον οποίο δίνετε στον υπάλληλο της εταιρίας, τα εισιτήρια εκτυπώνονται και με αυτά επιβιβάζεστε στο πλοίο.
Προσοχή! Δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε με τον αριθμό κράτησης!
 

2. Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας για να κλείσω ακτοπλοϊκά εισιτήρια μέσα από τη σελίδα σας?

Η χρήση της πιστωτικής σας κάρτας για να κλείσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι απόλυτα ασφαλής. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν γνωστοποιούνται και δεν αποθηκεύονται.

3. Ποιες ακτοπλοϊκές εταιρίες παρέχουν την υπηρεσία προπληρωμένου εισιτηρίου (PTA);

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες που παρέχουν αυτήν την υπηρεσία είναι:
Aegean Speed Lines
Agoudimos Lines
ANEK Lines
Blue Star Ferries / Superfast Ferries
Cyclades Fast Ferries
Dodekanisos Seaways
Minoan Lines
NEL Lines
Seajet
Ventouris sea lines
Zante Ferries
Lane
Golden Star Ferries
 

4. Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Το σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων δέχεται κρατήσεις τουλάχιστον 5 ημέρες πριν από την ημερομηνία αναχώρησης. Αν θέλετε να αναχωρήσετε σε διάστημα μικρότερο των 5 ημερών, καλέστε στο τηλέφωνο 2105775777 ή στείλτε e-mail στη διεύθυνση info@i-travel.gr.  
 

5. Πόσους επιβάτες και πόσα οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μια κράτηση;

Ο μέγιστος αριθμός επιβατών σε μια κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων είναι έξι (6) άτομα και ο μέγιστος αριθμός οχημάτων είναι δύο (2). Ωστόσο, κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρίες επιτρέπουν ένα (1) όχημα σε μια κράτηση.

6. Πώς ενημερώνεται το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων;

Το Online σύστημα κρατήσεων ενημερώνεται καθημερινά, αυτόματα με δρομολόγια και τιμές και ενδείκνυται ακόμα και για απλή πληροφόρηση. Τα δρομολόγια των πλοίων προστίθενται στο σύστημα από έξι (6) μήνες περίπου έως και μια (1) με δύο (2) εβδομάδες πριν, ανάλογα με την ακτοπλοϊκή εταιρία. Για δρομολόγια που δεν έχουν ενταχθεί ακόμα στο σύστημα δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση. Υπάρχει και η περίπτωση να εμφανίζονται τα δρομολόγια στο σύστημα κρατήσεων, αλλά να μην έχουν ανοίξει προς πώληση θέσεων.

7. Είναι οικονομικότερο να αγοράσω εισιτήριο με επιστροφή ή δύο εισιτήρια απλής διαδρομής;

Στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες, η τιμή είναι ίδια στην αναχώρηση και στην επιστροφή, εφόσον θέλετε τον ίδιο τύπο θέσης. Ωστόσο, σε κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρίες, έχετε έκπτωση στα εισιτήρια της επιστροφής, όταν η έκδοσή τους γίνει ταυτόχρονα με την έκδοση των εισιτηρίων της αναχώρησης.

8. Ποιες είναι οι κατηγορίες θέσεων στα ταχύπλοα;

Τα ταχύπλοα είναι κλειστού τύπου. Έχουν γκαράζ, έκτος από τα δελφίνια και τα καταμαράν. Τα καθίσματα είναι αεροπορικού τύπου και ανάλογα με το πλοίο χωρίζονται σε μια (1), δύο (2) ή τρεις (3) κατηγορίες. Οι κατηγορίες αυτές είναι:
- Economy
Αριθμημένη θέση αεροπορικού τύπου
- Βusiness / Exclusive
Aριθμημένη θέση αεροπορικού τύπου σε άλλο χώρο του πλοίου. Θεωρούνται λίγο πιο άνετες από τις θέσεις της οικονομικής.
- Vip
Αριθμημένη θέση αεροπορικού τύπου. Είναι πολυτελείς και πιο άνετες θέσεις από τις άλλες δύο κατηγορίες.
Στα ταχύπλοα υπάρχει ή μόνο η μια κατηγορία, economy για όλους, ή οι δύο (2) κατηγορίες economy και exclusive, ή και οι τρεις (3). Ανεβαίνοντας κατηγορία θέσης ανεβαίνει και η τιμή του εισιτηρίου.
 

9. Ποιες είναι οι κατηγορίες θέσεων στα συμβατικά πλοία;

Τα συμβατικά πλοία έχουν εξωτερικούς χώρους και γκαράζ. Οι κατηγορίες των θέσεών τους διαφέρουν από πλοίο σε πλοίο.
- Οικονομική θέση / κατάστρωμα
Οι θέσεις της κατηγορίας αυτής βρίσκονται σε καθιστικά ή στο κατάστρωμα και δεν είναι αριθμημένες. Σε κάποια πλοία, το κατάστρωμα είναι μόνο στους εξωτερικούς χώρους τους και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα καθίσματα στους εσωτερικούς χώρους.
- Αεροπορικές θέσεις
Αριθμημένες θέσεις αεροπορικού τύπου
- Α θέση / διακεκριμένη
Πρόκειται για θέσεις που βρίσκονται σε σαλόνι με περισσότερες ανέσεις.
- Καμπίνες
Οι καμπίνες μπορεί να είναι εσωτερικές ή εξωτερικές. Οι εσωτερικές είναι στην εσωτερική πλευρά του πλοίου χωρίς παράθυρο, ενώ οι εξωτερικές βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά του πλοίου και έχουν παράθυρο. Μπορείτε να κάνετε κράτηση ολόκληρης της καμπίνας (μονόκλινη, δίκλινη, τρίκλινη ή τετράκλινη) ή να μοιραστείτε την καμπίνα με άλλους επιβάτες του ίδιου φύλου.
 

10. Υπάρχουν εκπτώσεις για βρέφη και παιδιά;

Υπάρχουν εκπτώσεις για τα παιδιά και τα βρέφη, ανάλογα με τον τύπο θέσης που καταλαμβάνουν. Τα παιδιά έως πέντε (5) ετών εκδίδουν μηδενικά εισιτήρια στην οικονομική θέση, μηδενικά ή μισά στην Α θέση και στα αεροπορικά καθίσματα, ανάλογα με τους κανονισμούς κάθε εταιρίας. Επίσης, έκπτωση 50% δικαιούνται όταν καταλαμβάνουν κλίνη σε καμπίνα. Μισά εισιτήρια σε όλους τους τύπους θέσεων δικαιούνται παιδιά από πέντε (5) έως δέκα (10) ή δώδεκα (12) ετών. Το όριο ηλικίας εξαρτάται και πάλι από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες.

11. Ποιες εκπτώσεις υπάρχουν στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες ανακοινώνουν κατά καιρούς διάφορες προσφορές και εκπτώσεις. Υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν βγει έκτακτες προσφορές από τη μια μέρα στην άλλη, συνήθως λόγω του ανταγωνισμού ανάμεσα στις εταιρίες. Πέρα από αυτές τις προσφορές και την έκπτωση στην επιστροφή που παρέχουν ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες, με την ταυτόχρονη έκδοση αναχώρησης και επιστροφής, υπάρχουν και πολλές άλλες εκπτώσεις. Ενδεικτικά, έκπτωση δικαιούνται οι πολύτεκνοι, οι φοιτητές, οι φαντάροι, τα άτομα με ειδικές ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 80%. Η ισχύς και το ποσοστό των εκπτώσεων αλλάζει από εταιρία σε εταιρία, από θέση σε θέση, ακόμα και από περίοδο σε περίοδο για την ίδια εταιρία! Προς το παρόν, στο σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση, αν έχετε κάποια προσωπική έκπτωση. Στην περίπτωση αυτή, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.
 

12. Πώς κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Εισάγετε τα κριτήρια αναζήτησης που επιθυμείτε και κατόπιν εμφανίζονται τα δρομολόγια των πλοίων, η διαθεσιμότητα και οι τιμές. Συμπληρώνετε τα στοιχεία των επιβατών και των οχημάτων, αν υπάρχουν, καθώς και τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Στη συνέχεια λαμβάνετε e-mail επιβεβαίωσης της κράτησής σας με όλες τις σχετικές πληροφορίες για το ταξίδι σας.

13. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να κάνω την κράτηση των ακτοπλοϊκών μου εισιτηρίων;

1ο βήμα: Επιλογή Δρομολογίου

Εδώ επιλέγετε αν θέλετε εισιτήρια απλής διαδρομής ή μετ’ επιστροφής. Στο σύστημα κρατήσεων μπορείτε να κάνετε κράτηση μετ’ επιστροφής, εφόσον η αναχώρηση και η επιστροφή είναι με την ίδια εταιρία. Αν η κράτηση που θέλετε να κάνετε θα είναι με επιστροφή αλλά με διαφορετικές εταιρίες, θα κάνετε τη διαδικασία κράτησης δύο φορές, επιλέγοντας και στις δύο την απλή διαδρομή. (Για π.χ., αν θέλετε Πειραιάς – Νάξος με Blue Star Ferries και επιστροφή Νάξος – Πειραιάς με Aegean Speed Lines, θα ολοκληρώσετε πρώτα την κράτηση Πειραιάς – Νάξος με τη Blue Star Ferries, επιλέγοντας «απλή διαδρομή» και στη συνέχεια θα κάνετε μια νέα κράτηση «απλής διαδρομής» Νάξος – Πειραιάς με την Aegean Speed Lines.
Στη συνέχεια επιλέγετε το λιμάνι αναχώρησης. το λιμάνι άφιξης, τις ημερομηνίες που θέλετε να ταξιδέψετε, τον αριθμό επιβατών συμπεριλαμβανομένων μωρών και παιδιών (έως 6 άτομα) καθώς και τον αριθμό οχημάτων (έως 2). Επιλέγοντας αναζήτηση, εμφανίζονται τα δρομολόγια.
 

2ο βήμα: Επιλογή θέσεων

Σε αυτό το σημείο επιλέγετε το γένος (άρρεν – θήλυ) κάθε επιβάτη, τον τύπο επιβάτη (βρέφος, παιδί, ενήλικας) και το είδος θέσης. Αν έχετε επιλέξει και όχημα, επιλέξτε την κατηγορία οχήματος και συμπληρώστε τον αριθμό πινακίδας.

3ο βήμα: Τιμολόγηση 

Στο σημείο αυτό μπορείτε να δείτε το κόστος για κάθε άτομο καθώς και το συνολικό κόστος.
 

4ο βήμα: Επιβάτες

Εδώ συμπληρώνετε το επώνυμο, το πρώτο γράμμα του μικρού ονόματος και την εθνικότητα κάθε επιβάτη.

5ο βήμα: Στοιχεία επικοινωνίας – Χρέωση πιστωτικής κάρτας

Συμπληρώστε προσεχτικά όλα τα πεδία και επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων, ή από το γραφείο μας χωρίς χρέωση ή αποστολή με κούριερ με δική σας χρέωση. Κάντε κλικ στην επιλογή «κράτηση τώρα» και συμπληρώστε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Γίνονται δεκτές πιστωτικές Visa, Master καθώς και η Visa Electron.
 

6ο βήμα: Ολοκλήρωση κράτησης

Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησής σας, εμφανίζεται μια σελίδα που περιέχει τις λεπτομέρειες του δρομολογίου σας, τον αριθμό κράτησης και το συνολικό ποσό που έχει χρεωθεί στην κάρτα σας. Ανάλογα με τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων που έχετε επιλέξει, αυτά θα είναι αμέσως διαθέσιμα για παραλαβή από το γραφείο μας (χωρίς χρέωση) ή θα σας αποσταλούν στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει. Στην περίπτωση που τα παραλάβετε από το γραφείο μας, θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα αντίτυπο της σελίδας κράτησης ή του e-mail επιβεβαίωσης καθώς και την ταυτότητά σας.

14. Μπορεί η κράτηση να γίνει τηλεφωνικά;

Ασφαλώς και μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικές κρατήσεις. Παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 210 5775777.

15. Πώς γίνεται η πληρωμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων δέχεται μόνο τις πιστωτικές κάρτες Visa, Master καθώς και την Visa Electron. Αν δεν θέλετε να πληρώσετε με κάποια από αυτές τις κάρτες μέσα από το site, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.
Οι τρόποι πληρωμής για τις τηλεφωνικές κρατήσεις είναι:
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Alpha Bank, της Eurobank, της Εθνικής τράπεζας ή της τράπεζας Πειραιώς. Τα εισιτήρια αποστέλλονται μετά την παραλαβή των χρημάτων.
- Μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Μaster και Diners.
- Με μετρητά ή πιστωτική κάρτα επιτόπου στο γραφείο μας μαζί με την παραλαβή των εισιτηρίων.
 

16. Πώς γίνεται η παραλαβή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

Η παραλαβή των εισιτηρίων γίνεται με τους εξής τρόπους:
- Παραλαβή από το γραφείο μας. (Σαρανταπόρου 48, Περιστέρι)
- Παραλαβή στο λιμάνι αναχώρησης, στα κιόσκια των ακτοπλοϊκών εταιριών, εφόσον είναι εφικτό από το σύστημά τους. (διαδικασία pta)
- Κούριερ
Αποστολή εντός Αθηνών: Η χρέωση είναι 8 € και τα παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Αποστολή στην υπόλοιπη Ελλάδα: Η χρέωση είναι 13,90€ και τα παραλαμβάνετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
 

17. Δεν βρίσκω στο σύστημα το νησί που με ενδιαφέρει. Γιατί;

Ανοίγοντας τις λίστες με τα λιμάνια αναχώρησης και άφιξης, θα τα βρείτε όλα με αλφαβητική σειρά με λατινικούς χαρακτήρες. Υπάρχει η περίπτωση το λιμάνι να μην έχει την ονομασία του νησιού. Επίσης, κάποια νησιά έχουν δύο ή και περισσότερα λιμάνια, όπως η Ικαρία. Μέσα στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων θα βρείτε τα δύο λιμάνια της, Εύδηλο και Άγιο Κήρυκο και όχι Ικαρία. Σε περίπτωση που δεν βρείτε κάποιο νησί ή λιμάνι στη λίστα, υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: ή δεν υπάρχει το δρομολόγιο που ζητάτε ή δεν παρέχεται ο προορισμός από το ηλεκτρονικό σύστημα. Αν έχετε απορίες σχετικά με τα λιμάνια, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.
 

18. Το σύστημα δεν εμφανίζει δρομολόγια την ημέρα που θέλω να ταξιδέψω. Γιατί;

Μια πιθανότητα είναι όντως να μην υπάρχει το δρομολόγιο που ζητάτε τη συγκεκριμένη ημερομηνία. Δοκιμάστε μια-δύο ημέρες νωρίτερα ή αργότερα. Δεύτερη πιθανότητα είναι να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα δρομολόγια. Υπάρχει ακόμα η περίπτωση να μην υπάρχει καθόλου σύνδεση ή άμεση σύνδεση ανάμεσα στα λιμάνια που επιλέξατε.

19. Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;

Σας συμφέρει να κλείσετε εισιτήρια με ανοιχτή επιστροφή, στην περίπτωση που ισχύει έκπτωση στα εισιτήρια της επιστροφής, ανάλογα πάντα με την κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία. Η ισχύς των ανοιχτών εισιτηρίων διαφέρει και πάλι από τη μία εταιρία στην άλλη. Μπορεί να είναι ή ως το τέλος του χρόνου που εκδόθηκαν, ή για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου ή επ’ αορίστου χρόνου. Εφόσον εκδώσετε εισιτήρια ανοιχτής επιστροφής, θα πρέπει όταν αποφασίσετε την ημερομηνία επιστροφής σας, να πάτε σε κεντρικό πρακτορείο της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρίας στο λιμάνι ή στο νησί που βρίσκεστε και να αλλάξετε τα ανοιχτά σας εισιτήρια με εισιτήρια που θα αναγράφουν την ημερομηνία ταξιδιού. Δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε στο πλοίο με ανοιχτά εισιτήρια. Υπάρχει περίπτωση να καταβάλλετε χρηματική διαφορά, αν την ημέρα που θέλετε να ταξιδέψετε, δεν υπάρχει διαθέσιμος ο τύπος θέσης που πληρώσατε στα ανοιχτά εισιτήρια.
Μπορούν να μετατραπούν σε ανοιχτά, τα ήδη κλεισμένα εισιτήρια για συγκεκριμένες ημερομηνίες, σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Στο ηλεκτρονικό σύστημα ακτοπλοϊκών κρατήσεων δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση με ανοιχτή επιστροφή. Αν θέλετε να κάνετε κράτηση με ανοιχτή επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.
 

20. Πώς θα αναγνωρίσω στα αποτελέσματα πού υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων;

Στην οθόνη των αποτελεσμάτων θα παρατηρήσετε ότι στην πρώτη στήλη εμφανίζονται μικρά τετράγωνα, τα οποία ανάλογα με το χρώμα που έχουν υποδηλώνουν την διαθεσιμότητα. Το πράσινο χρώμα σημαίνει ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, το πορτοκαλί σημαίνει ότι υπάρχει μικρή διαθεσιμότητα ενώ το κόκκινο χρώμα σημαίνει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Υπάρχει περίπτωση το κόκκινο χρώμα να σημαίνει πως έχει περαστεί το δρομολόγιο στο σύστημα, αλλά δεν επιτρέπεται ακόμα η πώληση θέσεων ή και πιο σπάνια να υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Στα δρομολόγια Αργοσαρωνικού, θα δείτε με κόκκινο χρώμα τα συμβατικά πλοία, για τα οποία εισιτήρια μπορείτε να εκδώσετε μόνο στα κιόσκια έξω από τα πλοία, εκτός από την Νova Ferries.

21. Αν ταξιδεύω μόνος, μπορώ να έχω μια καμπίνα μόνο για μένα;

Θα πρέπει να πληρώσετε ένα επιπλέον ποσό που αναλογεί περίπου στο 50% του ακέραιου ναύλου για να χρησιμοποιήσετε μια καμπίνα μόνο για εσάς (χρήση δίκλινης ως μονόκλινη).

22. Υπάρχει έκπτωση για αυτοκίνητα μικρού μήκους;

Η κανονική κατηγορία είναι για αυτοκίνητα με μήκος έως 4,25 μέτρα. Υπάρχει έκπτωση για αυτοκίνητα μικρού μήκους, αλλά όχι σε όλες τις εταιρίες. Στις εταιρίες που ισχύει, διαφέρει το όριο. Σε κάποιες, το όριο είναι 3,70 μέτρα, σε άλλες είναι 3,50 μέτρα και σε άλλες ισχύει μόνο για Smart. Στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων δεν υπάρχει προς το παρόν αυτή η επιλογή. Αν έχετε μικρού μήκους αυτοκίνητο και θέλετε να κάνετε κράτηση, καλέστε στο τηλ. 210 5775777 ή στείλτε e-mail στο info@i-travel.gr.

23. Θέλω να κάνω δύο διαφορετικές κρατήσεις. Πρέπει να πληρώσω δύο φορές για την αποστολή;

Αν θέλετε να κάνετε δύο διαφορετικές κρατήσεις, για π.χ. αναχώρηση και επιστροφή με διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρίες, δεν χρεώνεστε 2 φορές την αποστολή. Στην πρώτη κράτηση θα επιλέξετε παραλαβή με κούριερ και στη δεύτερη, για να μην χρεωθείτε, θα επιλέξετε παραλαβή από το γραφείο μας.
Ακόμα και αν κάνετε λάθος και χρεωθείτε δύο φορές την κούριερ, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 2105775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr και θα πιστώσουμε την κάρτα σας με το παραπάνω ποσό. Αυτό ισχύει για κρατήσεις που γίνονται την ίδια μέρα.

24. Πώς είμαι σίγουρος ότι η κράτησή μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Η κράτησή σας θα είναι επιτυχής όταν λάβετε το e-mail επιβεβαίωσης με τον αριθμό κράτησης και τις λεπτομέρειες του ταξιδιού σας. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί η τελευταία σελίδα ή δεν λάβετε το e-mail επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 5775777 ή στείλτε mail στο info@i-travel.gr.

25. Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης έλαβα ένα μήνυμα ότι το δρομολόγιο που είχα επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα;

Σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι διαθέσιμη η κατηγορία που έχετε επιλέξει. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε επιλέξει οικονομική θέση ενώ είναι διαθέσιμα εισιτήρια μόνο στην διακεκριμένη, ή έχετε επιλέξει τρία (3) εισιτήρια σε μια κατηγορία και είναι διαθέσιμα μόνο δύο (2). Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει με το γκαράζ.
Υπάρχει επίσης η περίπτωση την ίδια στιγμή που κάνετε εσείς κράτηση να κάνει και κάποιος άλλος και να προλάβει τις τελευταίες θέσεις που έχετε επιλέξει.
 

26. Σε περίπτωση που η κράτηση δεν ολοκληρωθεί εξαιτίας κάποιου τεχνικού προβλήματος, πώς μπορώ να ξέρω αν χρεώθηκε η πιστωτική μου κάρτα;

Η πιστωτική σας κάρτα χρεώνεται μόνο σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της κράτησης. Παρ’ όλ’ αυτά, μπορείτε να επιβεβαιώσετε αν έχει χρεωθεί η κάρτα σας, επικοινωνώντας με την τράπεζα που την έχει εκδώσει.

27. Διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος στην κράτησή μου, όταν έλαβα το email επιβεβαίωσης της κράτησης. Τι μπορώ να κάνω;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα λανθασμένα στοιχεία. Η αλλαγή αυτή εξαρτάται πάντα από τους κανονισμούς των ναύλων κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.

28. Πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;

Δεν είναι υποχρεωτικό να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης του δρομολογίου. Το γραφείο μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ενημέρωσής σας σε περίπτωση αλλαγής δρομολογίου, λόγω καθυστέρησης ή βλάβης, εφόσον ενημερωθούμε και εμείς από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες. Σε περίπτωση όμως απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες.

29. Επιτρέπονται κατοικίδια ζώα στα πλοία;

Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, τα πλοία τα οποία φέρουν ελληνική σημαία και είναι άνω των 25 μέτρων, οφείλουν να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για την παραμονή κατοικίδιων ζώων που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Το πλοίο πρέπει να διαθέτει τέτοιους χώρους ανάλογα με το μέγεθός του. Επίσης, άτομα με ειδικές ανάγκες, που συνοδεύονται από ειδικά εκπαιδευμένα ζώα με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά εν ισχύ, επιτρέπεται να συνοδεύουν τους ιδιοκτήτες τους σε όλους τους χώρους του πλοίου. Πέρα από την νομοθεσία, κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία ακολουθεί τη δική της πολιτική σχετικά με τις εναλλακτικές που αφορούν τα κατοικίδια ζώα εν πλω και ανάλογα το δρομολόγιο. Για το λόγο αυτό, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με την ακτοπλοϊκή εταιρία πριν την αναχώρηση σας για να λάβετε όλη τη σχετική ενημέρωση.

30. Τι έγγραφα χρειάζομαι για την επιβίβαση μου στο πλοίο;

Για την επιβίβασή σας στο πλοίο, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας (ή δίπλωμα οδήγησης). Αν έχετε έκπτωση, θα πρέπει να έχετε μαζί σας και αποδεικτικό της έκπτωσης αυτής, πχ οι φοιτητές πρέπει να έχουν πάσο.

31. Μπορώ να επιβιβαστώ στο πλοίο χωρίς το εισιτήριό μου?

Η επιβίβαση στο πλοίο επιτρέπεται ΜΟΝΟ με την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου σας, στο οποίο αναγράφεται η σωστή ημερομηνία ταξιδιού. Δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε με τον αριθμό κράτησης ή με τον αριθμό εισιτηρίου.

32. Στο εισιτήριο δεν αναγράφεται σωστά το όνομα ή το επίθετό μου. Θα έχω πρόβλημα κατά την επιβίβασή μου στο πλοίο;

Καλό θα ήταν να γίνεται προσεχτική συμπλήρωση των στοιχείων σας κατά τη διάρκεια της κράτησης και ειδικά αν υπάρχει έκπτωση σε κάποιο επιβάτη ή αν τα εισιτήρια που κρατήσατε αποτελούν προσφορές που έχουν περιορισμούς.

33. Στο εισιτήριο του οχήματος είναι λάθος ο αριθμός της πινακίδας. Θα έχω πρόβλημα κατά την επιβίβασή μου στο πλοίο;

Συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα αν υπάρχει κάποιο λάθος στην πινακίδα. Καλό όμως θα ήταν να γίνεται προσεχτική συμπλήρωση των στοιχείων σας κατά τη διάρκεια της κράτησης.
Μπορεί να αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο λιμάνι αν έχετε επιλέξει λάθος κατηγορία οχήματος, αν πρόκειται για αυτοκίνητο λάθος μήκος ενώ αν είναι μηχανή λάθος κυβικά. Στην περίπτωση αυτή, πληρώνετε τη διαφορά στο κιόσκι της εταιρίας που βρίσκεται έξω από το πλοίο. Σε κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν υπάρχει διαφορά στην τιμή. Διαχωρίζονται όμως σε κατηγορίες για τη σωστή κατανομή στο γκαράζ.
 

34. Μπορώ να στείλω ασυνόδευτο όχημα;

Ασυνόδευτα οχήματα δεν δέχονται όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρίες. Στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση ασυνόδευτου οχήματος. Αν θέλετε να κάνετε κράτηση, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.
 

35. Πόση ώρα νωρίτερα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;

Καλό θα ήταν να βρίσκεστε στο λιμάνι μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση του πλοίου.

36. Τι θα γίνει αν χάσω το πλοίο;

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, όταν φύγει το πλοίο, τα εισιτήρια χάνονται και θα πρέπει να πληρώσετε νέα εισιτήρια. Από εκεί και πέρα, εξαρτάται από κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία, αν μπορεί κατ’ εξαίρεση να σας εξυπηρετήσει. Η προτιμότερη λύση εκείνη τη στιγμή που θα φτάσετε καθυστερημένα στο λιμάνι είναι να απευθυνθείτε στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.

37. Τι θα γίνει αν χάσω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια;

Στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης. Στην περίπτωση που χάσετε τα εισιτήρια, δεν προβλέπεται αποζημίωση! Θα πρέπει να αγοράσετε νέα. Αν τα απολεσθέντα εισιτήρια δεν βρεθούν ή δεν χρησιμοποιηθούν από τρίτο πρόσωπο, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από ένα μήνα έως ένα χρόνο, τότε ή επιστρέφονται τα χρήματα ή παρέχονται ανοιχτά εισιτήρια ίσης αξίας, ανάλογα με τους κανονισμούς κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας. Αν χάσετε τα εισιτήριά σας, επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να προωθήσουμε το αίτημα σας στην εταιρία.

38. Μπορώ να καπνίσω μέσα στο πλοίο;

Στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων δεν επιτρέπεται το κάπνισμα.
Στα συμβατικά πλοία μπορείτε να καπνίσετε στους εξωτερικούς χώρους.
Στα ταχύπλοα, τα οποία είναι κλειστού τύπου και δεν έχουν εξωτερικούς χώρους, δεν επιτρέπεται το κάπνισμα. Παρ’ όλ’ αυτά, σε κάποιο μικρό σημείο του πλοίου μπορείτε να βγείτε για λίγο για να καπνίσετε.
 

39. Μπορώ να αλλάξω το εισιτήριό μου σε ανώτερη κατηγορία ή σε καμπίνα;

Μπορείτε να αλλάξετε το εισιτήριο σας σε ανώτερη κατηγορία ή σε καμπίνα, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, πληρώνοντας τη διαφορά, ακόμα και μέσα στο πλοίο. Αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση που έχετε εκδώσει εισιτήρια προσφοράς τα οποία δεν επιδέχονται καμία αλλαγή.

40. Τι κάνω αν ακυρωθεί το δρομολόγιο;

Αν ακυρωθεί το δρομολόγιο με υπαιτιότητα της εταιρίας, για π.χ λόγω απαγορευτικού ή βλάβης του πλοίου, μας επιστρέφετε τα εισιτήρια και σας επιστρέφουμε το αντίτιμο στην πιστωτική σας κάρτα ή σε λογαριασμό τράπεζας που θα μας υποδείξετε.

41. Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτηση των ακτοπλοϊκών μου εισιτηρίων;

Από τη στιγμή που θα εκδοθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ενδέχεται να υπάρξουν ακυρωτικά, τα οποία εξαρτώνται από την πολιτική ακυρώσεων των ακτοπλοϊκών εταιριών. Κάθε εταιρία έχει τους δικούς της κανονισμούς, οι οποίοι κάποιες φορές αλλάζουν με καθυστερημένη ενημέρωση των γραφείων. Σε περίπτωση ακύρωσης, επικοινωνήστε άμεσα με το γραφείο μας στο τηλέφωνο 210 5775777. Θα ακυρώσουμε την κράτησή σας και μόλις λάβουμε τα εισιτήρια, σας επιστρέφουμε το ποσό που δικαιούστε. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Πέρα από τα ακυρωτικά που χρεώνει η ακτοπλοϊκή εταιρία, υπάρχει μια χρέωση για την διαδικασία ακύρωσης από το γραφείο μας, η οποία είναι 3€ για το κάθε εισιτήριο.
Δεν γίνεται ακύρωση στην περίπτωση που έχει περάσει η ημερομηνία ή η ώρα αναχώρησης του δρομολογίου.
 

42. Πώς θα πάρω τα χρήματά μου, αν ακυρώσω τα εισιτήρια μου;

Για να ακυρωθούν τα εισιτήρια, θα πρέπει να τα έχουμε στα χέρια μας, όποιος και αν είναι ο τρόπος έκδοσής τους. Τα χρήματα που δικαιούστε, αφαιρουμένων των τυχόν ακυρωτικών και της χρέωσης του γραφείου μας, θα επιστραφούν στην κάρτα σας ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, μετά την παραλαβή των εισιτηρίων. 

43. Μπορώ να αλλάξω ημερομηνίες στα εισιτήρια που έχω εκδώσει;

Μπορείτε να αλλάξετε τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας, πάντα με την ίδια εταιρία, όταν ο ναύλος δεν αποτελεί προσφορά, όταν επιδέχεται αλλαγές και όταν είστε μέσα στο χρονικό περιθώριο που δίνει κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία για να αλλάξετε τα εισιτήριά σας. Για να προχωρήσουμε στην αλλαγή των εισιτηρίων σας, θα πρέπει να τα έχουμε στα χέρια μας. Η αλλαγή μπορεί επίσης να γίνει από τα κεντρικά γραφεία των ακτοπλοϊκών εταιριών.

44. Υπάρχει χρέωση για την αλλαγή των εισιτηρίων;

Το γραφείο μας χρεώνει για την διαδικασία αλλαγής 3€ ανά εισιτήριο.

45. Μπορώ να αλλάξω τα εισιτήρια που έχω από μια εταιρία σε άλλη;

Αυτό συνήθως δεν σας συμφέρει.
Αν είμαστε στο διάστημα που η εταιρία επιστρέφει το 75% ή το 50%, θα σας επιστραφεί το ποσό που δικαιούστε και θα πληρώσετε νέα εισιτήρια.
Αν όμως είμαστε στο χρονικό διάστημα που η εταιρία επιστρέφει όλο το ποσό σε περίπτωση ακύρωσης, μπορείτε να εκδώσετε εισιτήρια με άλλη εταιρία και τα ποσά θα συμψηφιστούν.
 

46. Μπορώ να μετατρέψω τα εισιτήριά μου σε ανοιχτής ημερομηνίας αντί να τα ακυρώσω;

Εφόσον τα εισιτήρια δεν αποτελούν προσφορά και ανάλογα πάντα με τους κανονισμούς κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας, τα εισιτήρια μπορούν να μετατραπούν σε ανοιχτά. Είναι λίγες οι εταιρίες που δεν έχουν αυτήν την επιλογή. Η ισχύς των ανοιχτών εισιτηρίων είναι ή ως το τέλος του χρόνου που εκδόθηκαν τα εισιτήρια, ή για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης, ή επ’ αορίστου χρόνου, ανάλογα με την εκάστοτε εταιρία.

47. Μπορώ να αλλάξω ένα ανοιχτό εισιτήριο επιβάτη με νέο εισιτήριο για ΙΧ;

Δεν μπορείτε να αλλάξετε ανοιχτό εισιτήριο που έχετε για επιβάτη με αυτοκίνητο. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή από μηχανή σε αυτοκίνητο, από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από επιβάτη σε επιβάτη.

 
Τελευταία νέα
 
Η Θεσσαλονίκη ο νέος προορισμός της Qatar Airways...
δείτε περισσότερα
 
 
Costa Navarino 5* - Ανάμεσα στα καλύτερα Resorts της Ευρώπης...
δείτε περισσότερα
 
 
όλα τα νέα ›
 

Υποστήριξη Πελατών Internet

09:00 - 17:00 καθημερινά
E-mail: info@i-travel.gr
Τηλέφωνο: 210 5775777
Fax: 210 5751962
Σαρανταπόρου 48, 12134, Περιστέρι

Ωράριο λειτουργίας γραφείου:
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00-20:00
Σάββατο: 09:00 - 15:00
Κυριακή: κλειστά

Αρ. Σήμ. ΕΟΤ: 02.06.Ε.61.00.01642.0.0 

 
 
 
 
developed by Next Step