Κρουαζιέρες
Επιλεγμένοι προορισμοί για Κρουαζιέρες

Ελλάδα

 
 
Αργολίδα Αττική Δωδεκάνησα Θεσσαλονίκη Καβάλα Κρήτη Κυκλάδες
 

Ευρώπη

 
 
Γαλλία Ισπανία Ιταλία Τουρκία
 
 
 
 
 
Χρήσιμες πληροφορίες ενοικίασης αυτοκινήτου » Συχνές ερωτήσεις ενοικίασης αυτοκινήτου

Συχνές ερωτήσεις ενοικίασης αυτοκινήτου

1. Πώς γίνεται η ενοικίαση αυτοκινήτου μέσα από το imaginationtravel.gr;

Συμπληρώνετε τα πεδία για την αναζήτηση αυτοκινήτου: τοποθεσία, ημερομηνίες παραλαβής και παράδοσης του αυτοκινήτου, την ηλικία του οδηγού, την κατηγορία του αυτοκινήτου που θέλετε να νοικιάσετε (αν είναι κάποια συγκεκριμένη), καθώς και τη χώρα διαμονής σας. Επιλέγετε το πεδίο «αναζήτηση» και εμφανίζονται τα αποτελέσματα, ξεκινώντας από το οικονομικότερο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να διαβάσετε τους όρους ενοικίασης αυτοκινήτου, οι οποίοι βρίσκονται στο πεδίο «ανάλυση τιμής», δίπλα από την τιμή. Υπάρχει περίπτωση κάποιοι όροι να διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και ο λόγος είναι ότι στο σύστημα βλέπετε αποτελέσματα από περισσότερους από 450 προμηθευτές. Πατώντας «κράτηση», θα εμφανιστούν τα στοιχεία της κράτησής σας, πληροφορίες για το όχημα που επιλέξατε, το κόστος ενοικίασης, έξτρα χαρακτηριστικά που θα θέλατε να έχετε, πχ αλυσίδες χιονιού, φόρμα για τη συμπλήρωση των στοιχείων σας και φόρμα για τη συμπλήρωση των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας. Στη συνέχεια, αφού έχετε επιβέβαιώσει τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει και αφού έχετε διαβάσει τους όρους ενοικίασης, επιλέγετε το πεδίο «συνέχεια» και εμφανίζεται σύνοψη της κράτησής σας. Με την "ολοκλήρωση κράτησης", θα δείτε τον κωδικό κράτησής σας καθώς και τον σύνδεσμο που σας οδηγεί στην εκτύπωση του voucher, το οποίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου. Πολύ σύντομα θα λάβετε e-mail με την επιβεβαίωση κράτησης και πληρωμής.

2. Πώς υπολογίζεται η ημέρα ενοικίασης;

Μία ημέρα ενοικίασης είναι 24 ώρες. Ακόμα και αν περάσει μια ώρα παραπάνω από τις 24, θεωρείται μια επιπλέον ημέρα ενοικίασης. Αν για παράδειγμα η παραλαβή είναι 5/2 13:00 και η παράδοση 7/2 12:00, χρεώνεστε 2 ημέρες. Αν όμως η παράδοση είναι 7/2 14:00, χρεώνεστε 3 ημέρες!

3. Πόσο καιρό πρέπει να έχω δίπλωμα, ώστε να μπορώ να νοικιάσω αυτοκίνητο;

Θα πρέπει να έχετε το δίπλωμα τουλάχιστον 2 χρόνια. Σε μερικές χώρες μπορεί να χρειάζεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων.

4. Πού μπορώ να βρω τους όρους για την ενοικίαση αυτοκινήτου;

Οι όροι για την ενοικίαση αυτοκινήτου μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα, από προμηθευτή σε προμηθευτή και από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να τους διαβάζετε πριν προχωρήσετε σε κράτηση. Μπορείτε να δείτε τους όρους στο πεδίο «ανάλυση τιμής», που θα βρείτε στα αποτελέσματα της αναζήτησης αυτοκινήτου δίπλα στην τιμή. Οι όροι υπάρχουν ξανά στο σημείο ολοκλήρωσης της αίτησης κράτησης, στο κάτω μέρος της σελίδας. Τέλος, θα μπορείτε να τους ξαναδιαβάσετε και στο voucher που θα σας σταλεί, το οποίο θα πρέπει να έχετε μαζί σας ώστε να παραλάβετε το αυτοκίνητο.

5. Πώς μπορώ να πληρώσω για την ενοικίαση του αυτοκινήτου μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος;

Η πληρωμή για την ενοικίαση αυτοκινήτου μέσω του i-travel.gr γίνεται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα : Visa, Visa Delta, Visa Electron, Mastercard, Maestro/Laser. Η κάρτα πρέπει να είναι στο όνομα του οδηγού.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Για να παραλάβετε το αυτοκίνητο, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε μαζί σας πιστωτική κάρτα. Οι χρεωστικές σε αυτήν την περίπτωση δεν γίνονται δεκτές. Οι κάρτες που δέχονται οι προμηθευτές αναγράφονται στην «ανάλυση τιμών», που θα πρέπει να διαβάσετε προσεχτικά πριν την αίτηση κράτησης. Οι πράκτορες ενοικίασης αυτοκινήτων απαιτούν από τον οδηγό να προσκομίζει στο γραφείο ενοικίασης την πιστωτική κάρτα στο όνομά του. Αυτό οφείλεται στην προκαταβολή που χρειάζεται να κρατηθεί στην πιστωτική κάρτα μέχρι την επιστροφή του οχήματος. Σε κάποιες χώρες ίσως χρειαστεί να προσκομίσετε δύο πιστωτικές κάρτες όταν ενοικιάζετε όχημα υψηλότερης κατηγορίας.
Βεβαιωθείτε πάντα ότι η πιστωτική σας κάρτα διαθέτει αρκετό υπόλοιπο τη στιγμή της ενοικίασης. Το εντεταλμένο ποσό είναι γενικά το κόστος ασφάλειας και η προκαταβολή καυσίμων, αλλά διαφέρει ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος, την ηλικία του οδηγού, τη διάρκεια της ενοικίασης και την τοποθεσία παραλαβής. Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να προσκομίσετε μια έγκυρη πιστωτική κάρτα ή ελλείψη επαρκών χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα, ο πράκτορας ενοικίασης αυτοκινήτων ίσως αρνηθεί να αποδεσμεύσει το όχημα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν επιστρέφεται κανένα ποσό το οποίο έχει ήδη καταβληθεί.
 

6. Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου;

Αλλαγή στην κράτηση θα μπορείτε να κάνετε, αφού πρώτα επιβεβαιωθεί. Στο e-mail με το voucher που θα λάβετε, θα βρείτε το link, στο οποίο μπορείτε να συνδεθείτε και να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε (πχ αλλαγή ημερομηνίας, αλλαγή στο όνομα του οδηγού κτλ). Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα βρείτε τις ίδιες τιμές με την αρχική σας κράτηση. Οι τιμές αλλάζουν συχνά και καθορίζονται από τους προμηθευτές και όχι από εμάς. Αν αντιμετωπίζετε δυσκολία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.

7. Mπορώ να προσθέσω και άλλο άτομο ως οδηγό; Αν ναι, πώς;

Το όχημα που θα νοικιάσετε θα πρέπει να το οδηγάει το άτομο που δηλώσατε. Εάν θέλετε να προσθέσετε επιπλέον οδηγούς, υπάρχει χρέωση, την οποία θα μπορείτε να δείτε στους όρους ενοικίασης αυτοκινήτων. Η προσθήκη γίνεται ή μέσα από το σύστημα, ως σημείωση, εφόσον το γνωρίζετε από την αρχή, ή και στο γραφείο ενοικίασης τη στιγμή που θα παραλάβετε το αυτοκίνητο. Οι επιπλέον οδηγοί θα πρέπει να είναι παρόντες με το δίπλωμά τους, ώστε να υπογράψουν τη σύμβαση ενοικίασης.

8. Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Μπορείτε να κάνετε ακύρωση της κράτησης μέσω του link, που θα βρείτε στο e-mail με το voucher. Αν αντιμετωπίζετε δυσκολία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 5775777 ή με e-mail στο info@i-travel.gr.

9. Τι χρέωση υπάρχει αν ακυρώσω την κράτηση μου;

Αν η κράτηση ακυρωθεί 7 ημέρες από την ημερομηνία κράτησης και τουλάχιστον 48 ώρες πριν την παραλαβή του αυτοκινήτου, επιστρέφεται όλο το ποσό. Αν η κράτηση ακυρωθεί μετά τις 7 ημέρες από την ημερομηνία κράτησης και νωρίτερα από 48 ώρες, παρακρατούνται ακυρωτικά 25€ και τη χρέωση κίνησης της πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση ακύρωσης εντός των 48 ωρών, δεν επιστρέφονται χρήματα.

10. Είναι απαραίτητο να έχω μαζί μου το voucher;

Το voucher ενοικίασης αυτοκινήτου που θα λάβετε με e-mail, θα πρέπει να το τυπώσετε και να το προσκομίσετε στο γραφείο ενοικίασης όταν θα παραλάβετε το αυτοκίνητο. Αν δεν το έχετε μαζί σας, υπάρχει περίπτωση ο προμηθευτής να αρνηθεί να σας δώσει το όχημα ή να σας χρεώσει παραπάνω.

11. Δεν βρίσκω το voucher! Μπορείτε να μου το ξαναστείλετε;

Μπορείτε να επανεκτυπώσετε το voucher της κράτησής σας, μπαίνοντας στο link που υπάρχει στο e-mail που λάβατε. Θα χρειαστείτε τον αριθμό κράτησης, που υπάρχει στο ίδιο e-mail και το e-mail σας.

12. Tι έγγραφα πρέπει να έχω μαζί μου στο γραφείο ενοικίασης για να παραλάβω το αυτοκίνητο;

Τα έγγραφα που πρέπει να έχετε μαζί σας είναι:

  • Το voucher που θα λάβετε από εμάς με e-mail
  • Tο δίπλωμα οδήγησης. Κάθε αυτοκινητιστής που ενδιαφέρεται να ταξιδέψει με το αυτοκίνητό του στο εξωτερικό ή να οδηγήσει αυτοκίνητο σε χώρα του εξωτερικού και ειδικά στις χώρες που δεν ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι υποχρεωμένος να εφοδιαστεί με διεθνές δίπλωμα, που εκδίδεται από την ΕΛΠΑ. Η διάρκεια του διεθνούς διπλώματος είναι μονοετής ή τριετής και εξαρτάται από τον τόπο προορισμού του ενδιαφερόμενου. Για την έκδοσή του απαιτούνται μία φωτογραφία, παρουσίαση του Ελληνικού διπλώματος οδήγησης, το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να είναι σε ισχύ, το διαβατήριο ή νέου τύπου Αστυνομική Ταυτότητα. Το διεθνές δίπλωμα εκδίδεται αυθημερόν σε οποιοδήποτε γραφείο της ΕΛΠΑ. http://www.elpa.gr
  •  Πιστωτική κάρτα στο όνομα του οδηγού με επαρκές υπόλοιπο.

Αν υπάρχει και πρόσθετος οδηγός, θα πρέπει να είναι παρόν στο γραφείο ενοικίασης με το δικό του δίπλωμα.
 

13. Υπάρχουν διασυνοριακοί ή εδαφικοί περιορισμοί;

Διασυνοριακοί ή εδαφικοί περιορισμοί σημαίνει πως υπάρχει πιθανότητα να μην επιτρέπεται να ταξιδέψετε σε άλλη χώρα εκτός από τη χώρα ενοικίασης του αυτοκινήτου. Διαβάστε προσεχτικά τους όρους ενοικίασης αυτοκινήτου τη στιγμή της κράτησής σας. Ακόμα και αν επιτρέπεται η μετάβαση σε άλλη χώρα, ίσως υπάρχει επιπλέον χρέωση. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με τον εκάστοτε προμηθευτή.

14. Ποια είναι η πολιτική για τα καύσιμα;

Η πολιτική για τα καύσιμα εξαρτάται από τον κάθε προμηθευτή. Θα την βρείτε στους όρους ενοικίασης αυτοκινήτων.

15. Υπάρχει περιορισμός στην ηλικία;

Τα ηλικιακά όρια καθορίζονται από τους προμηθευτές. Μπορείτε να δείτε τα όρια που θέτει κάθε προμηθευτής στους Όρους ενοικίασης κράτησης.

16. Έχω ζητήσει κάθισμα για μικρό παιδί/έπιπλέον υπηρεσία/ειδικό εξοπλισμό. Πού μπορώ να δω την επιβεβαίωση αυτή στην κράτησή μου;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ή να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε το κάθισμα που ζητήσατε, ή κάποια άλλη υπηρεσία ή ειδικό εξοπλισμό. Αν έχετε ζητήσει κάτι επιπλέον κατά τη διάρκεια της κράτησης, η ζήτηση θα φαίνεται στο voucher που θα λάβετε όταν επιβεβαιωθεί η κράτησή σας. Οι επιπλέον υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στην τιμή και θα πληρώνονται με την παραλαβή του αυτοκινήτου. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον εκάστοτε προμηθευτή, πριν την παραλαβή, για να ελέγξετε αν μπορεί να σας εξυπηρετήσει.

17. Έχω ζητήσει πρόσθετο οδηγό κατά τη διάρκεια της κράτησης. Πού μπορώ να δω την επιβεβαίωση αυτή στην κράτησή μου;

Στο voucher αναγράφονται οι επιπλέον υπηρεσίες που έχετε ζητήσει. Υπενθυμίζουμε και πάλι πως πληρώνετε τις έξτρα χρεώσεις στο γραφείο ενοικίασης.

18. Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;

Μπορείτε να δείτε τι περιλαμβάνεται στην τιμή κατά τη διάρκεια της κράτησης, στη σελίδα των αποτελεσμάτων στο πεδίο «ανάλυση τιμής».

19. Ποια είναι η ευθύνη του Imagination Travel για την ενοικίαση;

Το Imagination Travel είναι πράκτορας εταιριών ενοικιάσεων αυτοκινήτων και δεν φέρει ευθύνη για την εκάστοτε εταιρία. Δεν ευθύνεται για κλοπές, ζημιές ή ατυχήματα. Αν όμως προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

 
Τελευταία νέα
 
H Emirates ξεκινάει νέα καθημερινή απευθείας πτήση από την Αθήνα για τη Νέα Υόρκη...
δείτε περισσότερα
 
 
Βράβευση του γραφείου μας από το HATTA...
δείτε περισσότερα
 
 
όλα τα νέα ›
 

Υποστήριξη Πελατών Internet

09:00 - 17:00 καθημερινά
E-mail: info@i-travel.gr
Τηλέφωνο: 210 5775777
Fax: 210 5751962
Σαρανταπόρου 48, 12134, Περιστέρι

Ωράριο λειτουργίας γραφείου:
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00-20:00
Σάββατο: 09:00 - 15:00
Κυριακή: κλειστά

Αρ. Σήμ. ΕΟΤ: 02.06.Ε.61.00.01642.0.0 

 
 
 
 
developed by Next Step