Κρουαζιέρες
Επιλεγμένοι προορισμοί για Κρουαζιέρες

Ελλάδα

 
 
Αττική Ηλεία
 

Ευρώπη

 
 
Γαλλία Ισπανία Ιταλία Κροατία Μαυροβούνιο
 
 
 
 
 
Χρήσιμες πληροφορίες » Συχνές ερωτήσεις ξενοδοχείων

Συχνές ερωτήσεις ξενοδοχείων

1. Πώς γίνεται η κράτηση ξενοδοχείου;

Αφού συμπληρώσετε τα αντίστοιχα πεδία αναζήτησης ξενοδοχείων, (πόλη, ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, άτομα, τύπο δωματίου κλπ), εμφανίζονται τα αποτελέσματα των ξενοδοχείων που είναι διαθέσιμα προς άμεση κράτηση δωματίων, ξεκινώντας από αυτά με την πιο οικονομική τιμή. Στη συνέχεια της λίστας των ξενοδοχείων, υπάρχουν αυτά που δεν έχουν άμεση διαθεσιμότητα και είναι on request. Αν σας ενδιαφέρει κάποιο απο αυτά τα ξενοδοχεία ή αν δεν βρίσκετε κάποιο συγκεκριμένο που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να επικονωνήσετε μαζί μας με e-mail στο info@i-travel.gr ή στο τηλέφωνο 210 5775777.
Μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας και των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας, ολοκληρώνεται η κράτησή σας. Θα λάβετε στο e-mail σας την επιβεβαίωση κράτησης (voucher), η οποία περιλαμβάνει τον αριθμό κράτησης, τα στοιχεία του ξενοδοχείου (τηλέφωνο και διεύθυνση), την τιμή, την ημερομηνία άφιξης (check-in), την ημερομηνία αναχώρησης (check-out), την περιγραφή δωματίου και τους όρους ακύρωσης του ξενοδοχείου. Όταν φτάσετε στο ξενοδοχείο θα χρειαστείτε μόνο την επιβεβαίωση της κράτησης, καθώς και το διαβατήριο ή την ταυτότητά σας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το voucher μπορεί να σταλεί με φαξ.

2. Έκανα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο και δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης. Γιατι?

Η πιο συνηθισμένη αιτία που δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης είναι επειδή γράψατε λαθος την διεύθυνση του e-mail σας. Γι' αυτό παρακαλούμε ελέγξτε ξανά την διεύθυνση του e-mail σας πριν ολοκληρώσετε την κράτησή σας. Επίσης, σε μερικές περιπτώσεις το e-mail επιβεβαίωσης μπορεί να καταλήξει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα e-mail (junk/spam). Εάν δεν λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, παρακαλούμε στείλτε ένα e-mail με τις λεπτομέρειες της κράτησής σας στο info@i-travel.gr ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 210 5775777.

3. Πώς μπορώ να αλλάξω την κράτηση μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε την κράτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό με e-mail στο info@i-travel.gr ή στο τηλέφωνο 210 5775777.

4. Πώς μπορω να βρω την κράτησή μου στην ιστοσελίδα σας?

Πατώντας στο πεδίο "Η Κράτησή μου", έχετε τη δυνατότητα να ξαναδείτε την κράτησή σας. Μέσα από εκεί, μπορείτε να επανεκτυπώσετε την επιβεβαίωση κράτησης ή να ακυρώσετε την κράτηση, αφού έχετε διαβάσει προσεχτικά την πολιτική ακυρώσεων του ξενοδοχείου που έχετε κλείσει.
 

5. Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Αφού βρείτε την κράτησή σας, στο κάτω μέρος της οθόνης θα δείτε την επιλογή «Ακύρωση». Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας είτε μέσω στέλνοντας e-mail στο info@i-travel.gr είτε καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 210 5775777.
 

6. Ποιά είναι η πολιτική ακύρωσης για την κρατησή μου;

Η πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου εμφανίζεται στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας κράτησης πρίν την εισαγωγή των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας καθώς και στο e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης. Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα ξενοδοχεία χρεώνουν ποινή ακύρωσης ίση με την αξία μίας διανυκτέρευσης, αν η ακύρωση γίνει μεταξύ 24-72 ωρών πρίν την ημερομηνία άφιξης. Ωστόσο αυτές είναι απλά γενικές πληροφορίες για αυτό είναι καλό να διαβάσετε προσεκτικά την πολιτική του ξενοδοχείου που σκοπεύετε να κάνετε την κράτηση. Επίσης η ακυρωτική πολιτική ενός ξενοδοχείου είναι συνήθως αυστηρότερη σε περιόδους υψηλής τουριστικής κίνησης. Υπάρχουν επίσης ξενοδοχεία τα οποία δε δέχονται ακυρώσεις μετά την ολοκλήρωση της κράτησης είτε για όλους τους τύπους δωματίων είτε για κάποιους συγκεκριμένους τύπους ή κάποια συγκεκριμένη προνομιακή προσφορά. Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση κράτησης επιβαρύνεται με 15 ευρώ χρέωση υπηρεσιών.

7. Πως μπορώ να ξέρω εάν η κράτηση μου ακυρώθηκε;

Αφού ακυρώσετε την κράτησή σας θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης της ακύρωσής σας. Εάν δεν λάβετε το e-mail της ακύρωσης, παρακαλούμε στείλτε μας e-mail στο info@i-travel.gr  με τις λεπτομέρειες της κράτησής σας ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 210 5775777.

8. Πώς γίνεται η πληρωμή του ξενοδοχείου;

Η πληρωμή του δωματίου ή δωματίων σας γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω κατάθεσης σε τράπεζα. Οι τύποι πιστωτικών καρτών που είναι αποδεκτοί από το σύστημα είναι MasterCard, Visa και Visa Electron. Οι τράπεζες στις οποίες μπορείτε να κάνετε κατάθεση είναι: Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και Alpha Bank. Δεν δεχόμαστε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό αν η ημερομηνία κατά την οποία θέλετε να πραγματοποιήσετε την κράτηση, είναι μετά την έναρξη της ακυρωτικής πολιτικής που ορίζει το ξενοδοχείο. Σε αυτή την περίπτωση η κράτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας.

9. Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας για την κράτηση ξενοδοχείου από τη σελίδα σας;

Η χρήση της πιστωτικής σας κάρτας για να κλείσετε μέσα από τη σελίδα μας είναι απόλυτα ασφαλής. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν γνωστοποιούνται και δεν αποθηκεύονται.
 

10. Γιατί το σύστημα δεν δέχεται την πιστωτική μου κάρτα;

Υπάρχουν οι εξής πιθανότητες:

- Η πιστωτική σας κάρτα λήγει πριν την ημερομηνία κράτησης.

- Δεν έχετε επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα.

- Δεν γίνεται δεκτός ο τύπος της πιστωτικής κάρτας.

- Υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα.

11. Μπορώ να κάνω κράτηση για ένα δωμάτιο μέσω email ή τηλεφώνου;

Μπορείτε να κάνετε κράτηση ξενοδοχείου μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Στείλτε μας ένα e-mail στο info@i-travel.gr ή επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο 210 5775777.

12. Μπορώ να κάνω κράτηση σε ένα ξενοδοχείο για ημερήσια χρήση;

Δεν μπορείτε να κάνετε κράτηση για ημερήσια χρήση. Το ελάχιστο όριο κράτησης που μπορείτε να κάνετε είναι μια διανυκτέρευση.

13. Ποιες είναι οι ώρες CheckIn και CheckOut στα ξενοδοχεία;

Οι καθορισμένες ώρες για check-in και check-out είναι 14:00μμ και 12:00μμ αντίστοιχα.

14. Μπορώ να κάνω νωρίτερα checkin ή αργότερα checkout από τις επιτρεπόμενες ώρες στο ξενοδοχείο;

Σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, αν θέλετε να πάτε πολύ νωρίτερα ή να φύγετε αργότερα από το ξενοδοχείο, υπάρχει επιβάρυνση.

15. Θα φτάσω στο ξενοδοχείο αργά το βράδυ. Μπορώ ακόμα να κάνω check in;

Αν γνωρίζετε ότι θα φτάσετε αργά στο ξενοδοχείο, θα ήταν καλό να το σημειώσετε στο πεδίο «πρόσθετες πληροφορίες» τη στιγμή που κάνετε την κράτηση. Αν δεν το κάνετε, επικοινωνήστε μαζί μας ή με το ξενοδοχείο.

16. Πότε θα ενημερωθεί το ξενοδοχείο για την κρατησή μου;

Το ονομά σας συνήθως γίνεται γνωστό στο ξενοδοχείο το αργότερο 48 ώρες μετά την πραγματοποίηση της κράτησής σας. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο για επιβεβαιώση, θα πρέπει να αναφέρετε το όνομα του πάροχου που αναφέρεται στο τέλος του e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης.

17. Μπορώ να επιλέξω που θα βρίσκεται το δωμάτιό μου (όροφο, δίπλα στην πισίνα κλπ);

Αν έχετε προτιμήσεις που μπορούν να εξυπηρετηθούν από το ξενοδοχείο, αυτές θα φαίνονται στην φόρμα κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση, σημειώστε στο πεδίο "προτιμήσεις, σημειώσεις" τι ακριβώς θέλετε και θα ζητηθεί από το ξενοδοχείο. Δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι προτιμήσεις σας θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο, αφού αυτό εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου.

18. Η διαμονή των παιδιών είναι δωρεάν;

Οι παιδικές τιμές εξαρτώνται από την πολιτική κάθε ξενοδοχείου. Στο σύστημα μπορείτε να δείτε τις τιμές, αφού συμπληρώσετε τα πεδία αναζήτησης.

 
Τελευταία νέα
 
Η Θεσσαλονίκη ο νέος προορισμός της Qatar Airways...
δείτε περισσότερα
 
 
Costa Navarino 5* - Ανάμεσα στα καλύτερα Resorts της Ευρώπης...
δείτε περισσότερα
 
 
όλα τα νέα ›
 

Υποστήριξη Πελατών Internet

09:00 - 17:00 καθημερινά
E-mail: info@i-travel.gr
Τηλέφωνο: 210 5775777
Fax: 210 5751962
Σαρανταπόρου 48, 12134, Περιστέρι

Ωράριο λειτουργίας γραφείου:
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00-20:00
Σάββατο: 09:00 - 15:00
Κυριακή: κλειστά

Αρ. Σήμ. ΕΟΤ: 02.06.Ε.61.00.01642.0.0 

 
 
 
 
developed by Next Step